Crispino, 1999 yılında kurulduktan sonra yenilikçi, kaliteli kolekisyonları ve şık tasarımları ile kısa sürede erkek hazır giyim sektörünün önde gelen isimlerinden biri olmayı başardı.
2012 yılında Gültekin Grup bünyesine katılan ve markalaşma yolunda yine yeniden atağa kalkan Crispino, yapılan yatırımlarla birlikte mağaza sayısını arttırdı.
Dinamik ve çıtayı sürekli yüksek tutarak hedeflerini her zaman büyüten vizyoner bir yönetim kadrosunun mükemmelliyetçi anlayışı, değişim tutkusu ve daima daha iyiyi arzulamaları Crispino'yu yenilikçi bir marka olarak konumlandırdı.
Crispino, arkasına gücünü aldığı Gültekin Grup'un "sürdürülebilir büyüme" stratejisi ile markanın değerini sadece Türkiye sınırları içinde değil, bölgesel ve küresel ölçekte de yükseltmeyi hedeflemektedir. Amblemindeki koşan atın büyük adımlarıyla bu hedefi doğrultusunda hızla ilerleyen Crispino, önümüzdeki 5 yıllık süreç içerisinde yurt içinde 100, yurt dışında ise 10 konsept mağaza sayısına ulaşmayı planlamaktadır.
Markalaşmanın önemini ve gerekliliğini ön görerek Gültekin Grup'un yatırımlarıyla büyüyen Crispino, merkezinde bulunan "müşteri odaklılık" anlayışı sayesinde müşterilerinin değişen ihtiyaçlarına uygun, dünya standartlarında ürünler sunmaktadır.
Erkek hazır giyim sektöründe sağlam ve hızlı adımlarla büyüyen Crispino, marka stratejisini "iyi kalite, makul fiyat" olarak konumlandırarak "ulaşılabilir moda markası" algısını güçlendirmiştir.
%100 Türk sermayesi olan Crispino, tasarım, üretim, dağıtım, satış ve satış sonrası gibi tüm iş süreçlerinde kalite anlayışını makul fiyat stratejisi ile birleştirerek kaliteyi uygun fiyata alma talebini karşılayan kalıcı bir marka olmayı hedeflemektedir.
2012 yılında Gültekin Grup bünyesine katılan ve markalaşma yolunda yine yeniden atağa kalkan Crispino, yapılan yatırımlarla birlikte mağaza sayısını arttırdı.
Dinamik ve çıtayı sürekli yüksek tutarak hedeflerini her zaman büyüten vizyoner bir yönetim kadrosunun mükemmelliyetçi anlayışı, değişim tutkusu ve daima daha iyiyi arzulamaları Crispino'yu yenilikçi bir marka olarak konumlandırdı.
Crispino, arkasına gücünü aldığı Gültekin Grup'un "sürdürülebilir büyüme" stratejisi ile markanın değerini sadece Türkiye sınırları içinde değil, bölgesel ve küresel ölçekte de yükseltmeyi hedeflemektedir. Amblemindeki koşan atın büyük adımlarıyla bu hedefi doğrultusunda hızla ilerleyen Crispino, önümüzdeki 5 yıllık süreç içerisinde yurt içinde 100, yurt dışında ise 10 konsept mağaza sayısına ulaşmayı planlamaktadır.
Markalaşmanın önemini ve gerekliliğini ön görerek Gültekin Grup'un yatırımlarıyla büyüyen Crispino, merkezinde bulunan "müşteri odaklılık" anlayışı sayesinde müşterilerinin değişen ihtiyaçlarına uygun, dünya standartlarında ürünler sunmaktadır.
Erkek hazır giyim sektöründe sağlam ve hızlı adımlarla büyüyen Crispino, marka stratejisini "iyi kalite, makul fiyat" olarak konumlandırarak "ulaşılabilir moda markası" algısını güçlendirmiştir.
%100 Türk sermayesi olan Crispino, tasarım, üretim, dağıtım, satış ve satış sonrası gibi tüm iş süreçlerinde kalite anlayışını makul fiyat stratejisi ile birleştirerek kaliteyi uygun fiyata alma talebini karşılayan kalıcı bir marka olmayı hedeflemektedir.